środa, 9 kwietnia 2014

Kartki wielkanocne ...


 ... z zajączkiem, z resztek tasiemek


... i z jajkiem - też z tasiemek.




Dokładnie z których, możecie sprawdzić na LemonCraftowym blogu TUTAJ.
A ja biegnę robić kartki dalej, bo mnie dzisiaj jeszcze kilka czeka :)

Jeżeli ktoś jeszcze kartek wielkanocnych nie zrobił, to zapraszam na warsztaty kartkowe w piątek i w sobotę, dokładne informacje TUTAJ.

Dziękuję wszystkim za ślady pozostawione w formie komentarzy - ogromnie mnie cieszą i motywują :)

5 komentarzy:

  1. Bardzo urocze karteczki, takie kolorowe i radosne :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczne! Przede wszystkim ta pierwsza - świetnie złamanie tej tektury kolorowym akcentem!

    OdpowiedzUsuń
  3. A ja się zastanawiałam co zrobić z falistą tekturą :-).Świetne kartki. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  4. Super! I jaki fajny pomysł na wykorzystanie resztek tasiemek :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Genialny pomysł na wykorzystanie resztek, efekt - oszałamiający!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję każdemu za chwilkę poświęconą na napisanie komentarza, to szalenie miłe i motywujące :)

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails